Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Oct 2024 14:47:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Narva-Jõesuu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/10733 aadressile Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Narva-Jõesuu 
linn, Koidu tn 25 (hooldekodu) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS §42 lg 7

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27133174>  (menetlus nr: 
448028), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Narva-Jõesuu Linnavalitsus) või menetleja (JULIA BOGDANOVA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister